Politica de Confidențialitate

Ultima actualizare: 29.02.2024
Vă mulțumim pentru alegerea magazinului nostru online. Ne preocupă foarte mult confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră personale. Prin intermediul acestei Politici de Confidențialitate, vă informăm cu privire la modul în care colectăm, folosim și protejăm datele dumneavoastră personale.
1. Informații colectate
Prin utilizarea magazinului nostru online, colectăm diferite tipuri de informații obisnuite (fara caracter special), inclusiv:

  • Informații de identificare personală, cum ar fi numele, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, informatii financiare și alte informații de contact pe care le furnizați în mod voluntar în timpul procesului de înregistrare sau la efectuarea comenzilor.
  • Informații despre produsele pe care le cumpărați sau pe care le căutați în magazinul nostru, precum și informații despre istoricul dvs. de cumpărături.
  • Alte informații pe care le furnizați în mod voluntar prin intermediul formularelor noastre de contact sau prin corespondență cu echipa noastră de asistență clienți.
  1. Scopul colectării datelor
    Noi colectăm informațiile tale cu caracter personal atunci când acestea sunt necesare și relevante pentru nevoile tale de consumator  (de ex. când cumperi și/sau comanzi produse, când ne contactezi etc.). Obținem informațiile tale cu caracter personal direct de la tine atunci când comanzi anumite produse sau servicii sau completezi un anumit formular de comandă. Nu folosim datele tale cu caracter personal în scopuri de marketing decât dacă avem consimtamantul tau. 
    Colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră personale în principal în următoarele scopuri:

Scopul prelucrării

Baza noastră legală

Transmiterea de informații despre achiziția unui produs (sau precum si cu privire la toate drepturile de care beneficiati ca urmare a achizitiei unui produs (ex: garantie, dreptul de retragere, etc.);
Procesarea comenzilor dvs. și livrarea produselor sau serviciilor solicitate.

Contractul conform căruia nu ne putem îndeplini obligațiile fără să prelucrăm datele dvs.

Emiterea facturii fiscale aferentă comenzilor online.

Executarea contractului si indeplinirea obligatiei legale in ceea ce priveste emiterea facturii pentru contractele incheiate la distanta.

Comunicăm cu dvs. pentru a vă răspunde la întrebările adresate, pentru a vă ține la curent cu statusul comenzii sau al cererii dvs. formulate catre noi, vă contactam pentru a ne furniza feedback imediat ce comanda a fost finalizată sau serviciul a fost furnizat.

Interese legitime – avem nevoie sa folosim informațiile personale pentru a vă contacta, astfel încât să vă putem cere să oferiți feedback cu privire la produsul pe care l-ați comandat sau pentru a vă transmite informații solicitate de dvs. sau necesare in cadrul procesului de ofertare sau de executare a comenzii.

Pentru a răspunde oricăror reclamaţii sau pretentii făcute împotriva noastră.

Îndeplinirea unei obligații legale.

Crearea contului de utilizator.

Contul dvs. se va crea doar la inițiativa si in baza consimțământului dvs.

Comunicări de marketing.

Vom transmite comunicări de marketing în baza consimțământului dvs.

Dacă acționați în calitate de reprezentant, nume și prenume, date de contact (adresa de email și numărul de telefon), serie și număr al cărții de identitate, număr auto, date de identificare a persoanei juridice reprezentate, funcție și/sau raport în care va aflați cu persoana juridică, orice date de identificare dintr-o împuternicire acordată de persoana juridică, fotografii. În funcție de necesități, pot fi prelucrate si alte tipuri de date transmise de partenerul nostru contractual.

Contractul conform căruia nu ne putem îndeplini obligațiile fără să prelucrăm datele dvs.

Date prelucrate pentru plățile efectuate prin intermediul site-ului. 

Putem folosi servicii de plată terțe pentru a colecta plățile efectuate prin intermediul site-ului. Dacă doriți să efectuați o plată prin intermediul site-ului, puteți fi direcționat către o pagină web care este găzduită de un furnizor de servicii de plată (sau de o persoană împuternicita de acesta) și nu de către INOVATIV STORE. Orice date cu caracter personal pe care le furnizați printr-o pagină a unui furnizor de servicii de plată vor fi colectate de acesta și nu de INOVATIV STORE și vor fi supuse politicii de confidențialitate a furnizorului. Compania noastră nu are niciun control și nu este responsabilă pentru utilizarea informațiilor colectate de către un furnizor de servicii de plată. 

Dacă sunteți vizitator al site-ului:
Prelucrăm informații obținute prin intermediul fișierelor de tip cookie, precum: preferințe de afișare a site-ului, acordul în privința prelucrării datelor prin cookies sau informații ce nu pot fi folosite pentru a vă identifica cu un profil unic. Toate informațiile despre cookie-urile folosite pe site-ul nostru se regăsesc în Politica de cookie.

Consimțământul dvs.

Daca sunteti o persoana interesata de serviciile/produsele si ne contactati voluntar:
Prelucram datele de contact oferite de dvs. voluntar (număr de telefon, adresă, e-mail, fotografii și/sau alte informații pe care dvs. ni le transmiteți).

Prelucrarea este necesară pentru a face demersuri la cererea dvs. înainte de încheierea unui contract.

3.Protecția datelor personale Ne angajăm să protejăm datele dumneavoastră personale. Utilizăm măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă proteja datele împotriva accesului neautorizat, divulgării sau distrugerii.

  1. Partajarea datelor cu terțe părți
    Nu vom vinde, transmite sau dezvălui datele dumneavoastră personale către terțe părți fără consimțământul dumneavoastră, cu excepția cazurilor în care este necesar pentru a furniza produsele sau serviciile solicitate de dumneavoastră, sau atunci când suntem obligați să o facem în conformitate cu legea.
    INOVATIV STORE poate împărtăși date personale cu diverse categorii de terțe părți, după cum este necesar:
  • părțile terțe implicate în cadrul serviciilor pe care le oferim clienților, cum ar fi procesatori de plăti, furnizori de servicii bancare, potențiali parteneri și furnizori.
  • furnizori de internet și telefonie, sisteme informatice și software, cloud și hosting, asistență IT, stocare a documentelor și informațiilor, eliminare confidențială a deșeurilor, platforme și/ sau furnizori de revizuire sau management al documentelor și al activităților, procesare și traducere a documentelor, secretariat.
  • consultanții noștri profesionali (avocați, consultanții fiscali și contabilii sau alți experți).
  • companii și platforme de resurse umane și salarizare, furnizori poștali, curieri sau transportatori.
  • autorități publice sau de reglementare, autorități fiscal.

Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista alte exemple în care trebuie să împărtășim date personale cu alte părți pentru a furniza serviciile cât mai eficient posibil sau pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale.
5. Drepturile dumneavoastră privind datele personale
În orice moment, poți solicita de la INOVATIV STORE următoarele:

  • să îți asigure accesul la datele tale cu caracter personal.
  • să îți pună la dispoziție o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem.
  • să soliciți rectificarea datelor tale cu caracter personal.
  • să soliciți ștergerea datelor cu caracter personal.
  • să restricționezi accesul INOVATIV STORE și/sau al terților la datele tale privind anumite procese sau în totalitate.
  • să îți retragi consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul.
  • să te opui prelucrării datelor tale.
  • să primești datele tale cu caracter personal și să soliciți transferul datelor tale către un alt operator de date (dreptul la portabilitate).
  • să nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice ce te privesc sau te afectează în mod similar într-o manieră semnificativă;

Pentru a exercita oricare dintre drepturile de mai sus, folosește datele de contact ale INOVATIV STORE din  această Politică de confidențialitate.
În cazul în care nu ești mulțumit de modul în care procesăm sau folosim datele tale cu caracter personal, ai dreptul întotdeauna să depui o plângere formală la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal accesând pagina http://www.dataprotection.ro/.
6. Unde sunt stocate datele tale cu caracter personal?
Păstrăm datele cu caracter personal pe care le colectăm despre tine în medii sigure. Informațiile tale cu caracter personale sunt protejate de accesul, divulgarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată de către orice organizație sau persoane fizice.
Toți partenerii noștri, angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite (adică cei care prelucrează datele dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați la respectarea confidențialității acestor date personale și la garantarea aceluiași nivel de protecție ca cel furnizat de compania noastră.
7. Modificări ale Politicii de Confidențialitate
Ne rezervăm dreptul de a modifica această Politică de Confidențialitate. Orice modificări vor fi afișate pe site-ul nostru și vor intra în vigoare la data publicării.
8. Cât timp îți păstrează INOVATIV STORE datele cu caracter personal?
Nu vom păstra datele tale cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru îndeplinirea scopului specific de utilizare, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor legale sau intereselor legitime.
Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
Datele necesare emiterii facturilor și cele prezente în documentele juridice și cele conexe acestora (de ex. corespondențe, minute) care stau la baza facturilor vor fi păstrate timp de 10 ani.
Datele pe care le folosim în scop de marketing vor fi prelucrate până când vă dezabonați sau vă exercitați dreptul la opoziție și, în orice caz, nu mai mult de 2 ani de la ultimul nostru contact cu dvs.
În cazul în care rezultă în mod rezonabil că datele nu mai sunt necesare, le putem distruge imediat, fără nicio notificare sau răspundere (de exemplu, in cazul candidaților care nu au fost selectați pentru un post în cadrul companiei noastre, CV-urile acestora nu vor fi păstrate).
În situația în care nu vă oferim o perioadă exactă privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne bazăm pe următoarele principii:

  • prelucrăm informațiile doar atât timp cât avem nevoie de ele pentru activitățile menționate în această politică / până la încetarea interesului legitim.
  • respectăm întotdeauna termenele impuse de dispozițiile legale.
  • evaluăm riscurile de securitate în contextul utilizării și stocării datelor dumneavoastră.
  1. Contact
    Pentru întrebări sau solicitări legate de această Politică de Confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@cosmaline.ro sau la adresa poștală Jud. Vâlcea, mun Râmnicu Vâlcea, Str. Calea lui Traian Nr.144, bl 4, sc F, ap 3
    Pentru si mai multe detalii puteti consulta baza legala: Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (accesibil la Regulamentul_nr_679_2016).